joi, 26 ianuarie 2012

Un design aparte!

Printre nameti si viscol, am ajuns, intr-un final, cu una dintre partenerele mele, Nicoleta Mincu, la o intalnire, pe care o programasem cu o zi inainte, undeva in spatele Hotelului Intercontinental.
Am intrat in holul cladirii inghetate, pline de zapada, de zici ca tocmai venisem de la munte. Am inceput sa radem una de cealalta. In acest timp fata de la receptie ne-a auzit si ne-a invitat sa asteptam intr-o sala special amenajata pentru asa ceva. Am urcat scarile, iar cand am trecut de usile, mari, impunatoare am intrat intr-o alta lume. Reactia mea a fost: wow! ce casa frumoasa! De cand sunt pe meleagurile Bucurestiului am mai avut oportunitatea sa vad, mergand la evenimente, prezentari de moda si nu numai, case renovate, frumoase, dar asa ceva n-am mai vazut nicaieri, niciunde! Asa DA! Un design superb,aparte, unic. Din cate am inteles casa a fost restaurata.
Nu m-am putut abtine sa nu fac cateva poze si sa nu filmez, sa va arat si voua tendintele! Va place?
V-as ruga sa va uitati si la caloriferul care apare in poza a 4-a :) This is beauty, this is art!






Un comentariu: