vineri, 6 ianuarie 2012

O vacanta, un nou inceput... de an :)

Daca tot mi-am schimbat culoarea parului, m-am gandit ca ar fi momentul sa scriu un articol sau, chiar doua despre cele intamplate in ultima perioada.
Sarbatotile au venit si au si plecat din pacate sau din fericire. Astfel am avut ocazia sa-mi intalnesc catelul, Terra si bineinteles sa-mi revad familia. Da, am fost acasa, desi cred ca majoritatea stiti deja, de pe Facebook.
Da, a fost relaxant si binevenit acest mic concediu, la gura semineului, cu un pahar de vin fiert in mana :)
Spre surprinderea mea, am reusit sa fac ceea ce nu credeam vreodata ca o sa fac, o prajitura foarte buna, se numeste Cenusareasa. A iesit foarte buna! Sunt mandra de mine!
Si cum n-am putut sta in casa toata ziua, am vizitat cu prietenii mei, statiunea Dorna si Durau.
Printre datini si traditii din Moldova, respectiv Valea Bistritei, am reusit sa-mi pun in ordine ideile, proiectele si planurile pentru anul viitor. Noroc ca am facut asta din timp, deoarece n-am ajuns bine in Bucuresti, ca incepe sesiunea :(. Bafta mie!
Mai jos gasiti poze mai mult sau mai putin reusite, facute cu telefonul meu, care va vor arata ce am facut, in mare, in aceasta vacanta.

I. Intalnirea cu familia, pardon, catelul Terra! :)) my favorite!!!....


.... chinuindu-ma sa-l tin in  brate! :) foarte fotogenica  catelusa mea  si greaaa!!!



II. Intalnirea cu bunica mea si fusul...dupa foarte multi ani. Intr-un final am reusit sa si torc, dupa cum se vede din a doua poza :)



fiindca,  de ce nu, m-am hotarat sa o fac pe bunica mea vedeta :))

III. Vin fiert la gura semineului...


IV. Plimbare la un restaurant traditional din Statiunea Durau, impreuna cu fratele meu, verisorii si prietenii.


V. Si daca esti din Moldova, nu poti sa nu porti cei mai tari shoes! Opincile, facute chiar de mama!
Mama, in mare, au iesit bine ;)




V. Traditiile de pe Valea Bistritei, Borca, Jud Neamt - Capra si mascati - my favorite!!!


si pantalonii cu franjuri, facuti de mine pentru fratiorul Robert!



Me and my twins brothers! :*



Keep in touch friends! Have a great year!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu