marți, 22 noiembrie 2011

"Pisi" sau "Pasarica", voi ce preferati?

In curand o sa implinesc trei anisori de moda si evenimente. In toti acesti ani am invatat foarte multe lucruri despre moda, beauty si afaceri si, sunt sigura, ca e doar inceputul. Am cunoscut foarte multi oameni, cu fel de fel de caractere si cel mai important, am invatat sa-l respect pe cel de langa mine, de aceia, de fiecare data cand m-am adresat unei fete, femei sau doamne, i-am spus pe nume. In schimb, stiti cu ce m-am ales? Cu foarte multe apelative de genul "pisi" si "pasarica", atat de multe incat, incep sa cred ca este invazie a pasarelelor si a pisicilor, iar in acest caz, statul ar trebui sa renunte la eutanasierea cainilor. Poate ar trebui sa-mi verific buletinul, poate ma numesc "Pasarica Cirja" sau "Pisi Cirja" :))), funny, nu?
Da, asa se alinta femeile de afaceri si "de oras" din Bucuresti. Stau si ma intreb ce fel de afaceri poti sa faci cu cineva, care ti se adreseaza astfel sau ce credibilitate iti ofera acea persoana care ti se adreseaza astfel? Pentru mine: zero. Nu e respect, e ironie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu