luni, 1 noiembrie 2010

Despre porcusori

Dintotdeauna mi-au placut povestile. Sa le ascult, dar mai mult decat orice, sa le compun. De mica imi placea sa scriu si culmea e ca erau si apreciate. Si uite cum, ne intoarcem in trecut si ne dam seama ca ajungem sa facem aceleasi lucruri, lucruri care ne plac, numai ca, la un alt nivel. Nu poti avea succes daca nu-ti construiesti viitorul din placere si cu placere! E metoda cea mai usoara de a triumfa!
Dar sa trecem la povesti adevarate.
Se pare ca moda isi intrece limitele. Zilele trecute am fost invitata la o prezentare de moda, unde am mers dintr-un singur motiv: Dress code: SOMETHING PORKY.
Am stat si m-am intrebat daca nu au gresit cuvantul, dar era destul de clar. Zis si facut. Mi-am cumparat un inel sub forma de porcusor si am mers la eveniment.
Cand am ajuns, spectacolul incepuse si va spun spectacol, fiindca toata lumea era de-a dreptul uimita si incantata de ce se intampla acolo.
Dar hai sa nu va mai tin cu sufletul la gura! O prezentare de acesorii, foarte scumpe, purtate de nimeni altcineva, decat de porcusori! Atunci am realizat ca nu accesoriile sunt cu porcusori, ci porcusorii sunt cu accesorii! Acestia defilau pe melodia celor de la The Killer, "Human", stiti voi, refrenul "Are we human or are we dancers?". Ma gandesc, daca pentru porcusorii nostri, intrebarea nu era cumva una retorica?!
Haideti ca va las si voua melodia poate va dati voi seama mai bine.



Si ca sa nu va las sa asteptati prea mult, o sa postez cateva poze de la eveniment, cu mentiunea ca acestea au fost facute dupa prezentare, porcusorii nostri, neacceptand sa fie pozati pe timpul defilarii!

Aici avem un porcusor, usor, manelist!



Urmeaza purcelusa cu un cercel!



Sa-i dam voie Doamnei de la Opera!



Si sa-l aplaudam pe micul copilas cu cizme de cauciuc! Caci daca nu el poarta cizme, atunci cine?!



Asa s-a incheiat si defilarea, cu aparitia micii vedete, in loc de mireasa. Dupa prezentare am servit un porky cocktail, am primit cadou un purcelus de pus bani si uite asa am realizat cum lumea mea se inconjurase de porcusori.
Mi-a trebuit o perioada de timp sa-mi revin si cu toatea acestea si astazi mai ascult melodia "Human", incercand sa gasesc raspunsul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu