luni, 25 iulie 2011

Invata sa apreciezi valorile!

De curand, am participat la un spectacol de moda ce a avut loc la un restaurant thailandez din capitala. Am stat la masa cu prieteni buni de-ai mei, care fac parte mai mult sau mai putin din lumea modei.
Creatiile si prezentarea au fost "on vogue", dar lumea prezenta la eveniment lasa mult de dorit. Inca o data am fost martora, proastei manipulari pe care o exercita, o parte din presa romaneasca, asupra tuturor celor din fata micilor ecrane.
Camerele au stat atintite asupra numelor fara valoare, care aveau un simt al vulgaritatii foarte bine dezvoltat.
Chiar langa mine a stat organizatorul principal al celui mai mare eveniment de moda, Anno Zero, care va avea loc in aceasta toamna la Roma. Niciuna dintre televiziunile prezente, nu i-au luat un interviu!!!
In schimb camerele nu s-au dezlipit de anumite "personaje", care, se vede ca, nu au mai ajuns de mult timp la sala si a caror vocabular lasa mult de dorit.
Trebuie sa invatam sa apreciem adevaratele valori!
Eu sunt prima care face un pas in acest sens. Mai jos puteti gasi un interviu cu Riccardo Gubiani, organizatorul celui mai mare eveniment de moda de la Roma, din aceasta toamna. Enjoy!



Si o mica prezentare a magazinului Eponge Paris, de la Cocor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu