duminică, 8 ianuarie 2012

Sedinta foto cu scop caritabil

Stiu, trebuie sa invat; maine am examen :(, dar am ramas datoare, sa scriu un articol despre prima sedinta foto, cu scop caritabil din Romania, de pe 21 decembrie 2011, de la Patinoarul National Flamaropol ( singurul patinoar acoperit din Bucuresti, unde se joaca si meciurile de hochei pe gheata).
A fost ideea mea sa facem un astfel de eveniment si avand in vedere ca au fost foarte multi, cei care au apreciat acest gest, sunt sigura ca in iarna acestui an va deveni un eveniment si mai important.
Am ramas surprinsa, apropo de singurul patioanar al capitalei, sa observ ca se afla intr-o situatie precara, cred ca ar trebui sa incepem sa apreciem mai mult aceste sporturi, care intr-adevar iti capata toata atentia.

Si acum ar trebui sa incep cu multumirile. O sa o fac pe rand fiindca fiecare dintre aceste persoane merita intr-adevar multumirile mele.

O sa incep cu Domnul George, antrenorul echipei de tineret a Clubului Sportiv Triumf de hochei pe gheata, care m-a ajutat, la insistentele mele :) sa ajung la Dl Director al clubulul ,Gabriel Stroe, cu care am negociat si am ajuns intr-un final la o intelegere, respectiv, in urma acestei sedinte foto, sa oferim cadouri celor mai buni sportivi ai clubului. Multumesc!

Si acum ca am dezvaluit misterul sedintei foto, doresc sa multumesc designerului Alecsandra Savulescu, care desi nu a reusit sa ajunga la sedinta foto, a contribuit cu o suma de bani.

Tinutele, pe care modelul din mine :) le-a purtat, au fost asigurate de designerul Alexandra Ghiorghie, care a venit tocmai de la Curtea de Arges, pentru a participa la acest shooting- in conditiile in care sedinta foto, a avut loc la ora 09:00, dimineata. Ii multumesc si pentru suma de bani cu care a contribuit.

Multumesc make-up artistului Cristina Barsan, care s-a trezit, pentru mine :)) la ora 8; scuze ca te-am chinuit Cristina :)

In continuare doresc sa multumesc fotografului Mihai Ion, care desi nu se simtea prea bine, s-a trezit la ora 8:00, ca sa ajunga la sedinta foto.

Multumesc Elenei de la revista Stop to Shop, care o sa duca rezultatul acestei sedinte, la alte persoane, care nu au reusit sa vada pozele pe online. Evenimentul va fi publicat in revista din luna februarie. Am avut o colaborare foarte frumoasa pana acum si sper ca si de acum inainte.

In final doresc sa-mi multumesc mie :) pentru rabdarea pe care incerc sa o gasesc :), tot timpul si mai gasesc pe undeva, pe acolo, cate putina.
M-am descurcat, cred eu, bine, avand in vedere, ca nu mai urcasem de ceva ani buni pe patine, iar sedinta foto a fost la cel putin -10 grade celsius. Mi-au inghetat degetele pe bara rosie de la poarta :)!

In cursul acestei saptamani voi participa la decernarea premiilor si promit ca o sa vin cu poze de acolo ;)





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu