miercuri, 12 octombrie 2011

"Woman don't you let me cry" by AM Studio

De fiecare cand am onoarea sa intalnesc oameni unici, care pun suflet in ceea ce fac, ma determina sa scriu un articol. Unul dintre acestia este Alexandru Sima, ownerul fimei AM Studio, firma ce se ocupa de filmari si poze pe evenimente. Colaborez cu el pe evenimentele de moda, ultima colaborare, fiind pentru lansarea de carte si prezentarea de moda, semnata Cristiana si Izabela Purdescu. Da Alexe, vorbesc despre tine ;) si am motiv de aceasta data, fiindca doar tu puteai transforma pregatirile din backstage, a prezentarii de moda, intr-un film de scurt metraj, foarte senzual, cu trairi intense. Ai reusit sa faci video piesei "Woman don't you let me cry" si pentru asta trebuie sa te felicit. Intr-adevar Alexe, AM Studio reprezinta "your moments and more"! Multa bafta in continuare!

Sa nu uit! : Designer Cristiana si Izabela Purdescu
                 Accesorii oferite de Mihaela Pastor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu