sâmbătă, 3 septembrie 2011

A place I call "ACASA"

Si fiindca ma invart tot timpul printre evenimente, unul dintre acestea a fost plecarea mea la Moldova, unul dintre locurile caruia imi place sa-i spun "acasa".

Am avut doar cateva zile la dispozitie sa gust din bucataria traditionala :), asta fiind unul dintre ritualurile mele preferate, de fiecare data cand ajung si nu pot pleca daca nu mananc o placinta moldoveneasca, cunoscuta sub numele de "branzoaica". Din pacate, de aceasta data mama nu a fost acasa si era cat p'aci sa sar peste acest obicei, daca varul meu nu m-ar fi vizitat cu placinta in gura. Am spus "Andrei opreste-te! Nu mai manca!" Se uita la mine speriat si nu stia ce s-a intamplat!
M-am apropiat de el, i-am luat placinta din mana si i-am spus: "Acum poti!", numai ca saracul nu mai avea ce manca. :)
Am avut norocul ca nu s-a suparat, de fapt ca nu a ripostat, caci se vedea pe fata lui ca nu prea i-a placut gestul meu.
Era de neconceput pentru mine sa ma inorc la Bucuresti, fara sa fi mancat o placinta moldoveneasca. Va invit si pe voi data viitoare! Sunt sigura ca o sa va placa!
Anyway, la intoarcere, am facut si un filmulet cu zona din care provin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu